Bortskämd

Fick en present idag av syrran med familj 😭❤️ Jag som velat ha den ett bra tag nu o idag fick jag den ❤️ Hur fint av dom ❤️ 
en mamma-Elin alla borde ha 🥰 
 
henne kommer ja sakna att jobba med sen, 5 arbetsdagar kvar för min del återstår 💝 
ska bli skönt för kroppen o vila upp sig för det som komma skall 💙
 
tror inte jag skrev det men igår kom andra syrran med nybakat bröd & skinka 🤤 alltså jag blir så bortskämd av alla känner jag ❤️ Det var himmelskt gott att äta och det var så mjukt och färskt bröd så ja kunde ha tryckt i mig hur mycket som helst bara för det var så gott 😍❤️

jag har verkligen systrar av guld ❤️ Vi kanske inte alltid umgås så ofta just nu men så fort coronan försvinner så är det dom jag vill träffa igen ❤️🥰 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0