Lite kort o gott

Hej! 
var några veckor sen sist jag lag in något. Helt ärligt har jag inte hunnit o mitt minne sviktar lite just nu 😉
 
vecka 31 klev vi in i igår 💙 mysigt med all aktivitet förutom när jag ska sova. Jag får vrida o vända på mig hela tiden så blir det lugnt ett tag men sen börjar han 😂 
fårse om han är lika sprallig När han kommer ut sen 😍
 
nu har jag endast 6 arbetsdagar kvar, sen går jag på graviditetspenning, så ledig dom där 60 dagarna innan bf👶🏻 & vilket krångel med samtal till FK och ja chef osv, jag fattar fortfarande inte allt jag har gjort om jag ska vara ärlig o jag vet knappt vad jag ska göra sen heller 😩 men får ta det där o då 🥰
 
träffade bm i veckan 🥰 fick en annan då min blev sjuk (dom ändrar jämt mina tider) men hon här var så gullig och så mammig emot mig så ja hon fick mer än gärna ta blodprovet (någon kontroll i vecka 30) och hon prata på och var allmänt gullig 🥰 så nästa gång ja får barn så vill ja ha henne hela tiden 🥰
 
har endast 4 besök kvar så nu kvittar det väl lite vem jag får, lär väl bli tids byten framöver med så ja kanske får den här gulliga något mer 🥰 
 
hålls med att tvätta upp alla barnkläder, filtar, påslakan, gör iordning nappar/flaskor osv så allt är klart. Börja packa våra väskor är det som är kvar sen 🤰🏼

har fått tips och listor men måste skriva ner för som sagt mitt minne är som borta ibland 🙈 tycker Det är super gulligt när jag får sånna tips 🥰👶🏻 För jag har ingen aning om hur allt ska gå till och vad som kommer hända osv. 
 
jag har rädslor inför förlossningen absolut, men ut ska han 💙 mina tre största rädslor är , 1. Att jag eller Simon får Corona så jag får vara själv där inne, jag vet att jag skulle klarar av det men jag vill ju att han ska vara med såklart ❤️ 
2. kejsarsnitt, har hört hur många har öppnat sig osv o sen helt plötsligt blir barnet stressat och dom måste snitta 🙈 (där och då så skulle jag nog svimma om jag skulle få höra att dom måste göra det) men är något jag skulle klara av med såklart om dom måste, men fortfarande en stor rädsla 🙈
3. att man spricker till grad 4 (tror det är den svåraste graden) men får hoppas att det inte blir så helller. 

grejen är ju med jag kan inte påverka så mycket nu enbart där och då , så kan jag göra så gott jag kan. har hört tjat om amning osv med men som ja känner just nu så är det inget jag vill göra sålänge om det äns funkar 🤰🏼 
vikten har dom varit på mig med, att jag inte behöver gå upp så mycket mer. 12 kg uppe nu sen start vikten, men är inget jag kan påverka så heller egentligen för nu om något så kommer han ju växa där i magen 😍 hörde inget sist om vikten då jag inte hade gått upp något sen gången innan plus jag hade den gulliga bm. 

men nog om detta, söndag idag. kört igång tvätt, tagit kåda på morgonen och ätit frukost 😇 
 
hoppas ni mår bra 💝 kläderna fick jag av en arbetskollega, så gulligt 🥰 älskar när det är djur tryck på dom 😍
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0