Helgen

 
Söndag idag 😊 den här helgen sprang iväg som alltid 😂 vi har inte gjort alltför mycket heller så har varit lite små seg sådär i kroppen 🙈 så idag tog jag en tupplur mitt på dagen bara för att det är så skönt 🤰🏼

vi var först i sörping och handla inför veckan sen hem o då var min energi rätt så slut 😩 så en vila för mig medans Simon åkte hem till sin mamma o pappa o hämta ett vitrinskåp kan man säga, jätte fint 🥰 så det ska få en plats här hemma 😁 
 
sen vakna jag av att kåda kom o hoppade i sängen o rakt i huvudet 😂 han har varit där hela helgen 💕 så nu är det skönt med hund tassar här hemma igen 😍
 
simon O hans papp fixade i köket med lite lysen O någon fog tror jag det heter eller det vita längst ner vid bänken 🙈 bild kommer 😂
 
inann vi åkte hemåt från sörping så stanna vi till hos Elin, Tomas & Nelly & dom hade köpt något gulligt till han i magen 😍 bild kommer 🤰🏼 Han är redan lite bortskämd 💕👶🏻
 
jag älskar när det är djur på kläderna så lite djur mönster var det allt 😍 o i storlek 56 för ja tror han kommer växa fort sen ❤️

och självklart har vi kläder i storlek 50 med men det allra minsta blir nog något plagg men är osäker om han kommer vara så liten och kunna ha sånt. 🙈 men man vet aldrig 😘 ja brukar ju ha lite fel 😂
 
ikväll blir det bara att fixa det sista med tvätten sen sängen faktiskt 😍 skönt nu när kåda är hemma o snor endel av sängen med 😍❤️🐕
 
ha det bäst 🌸 
idag är det 3 år sen ❤️ 3 år sen den värsta dagen i hela mitt liv uppstod. 3 år av saknad. jag är så glad o tacksam att jag har gått vidare o vart jag står nu i livet 💕 men där och då så trodde jag att jag aldrig skulle hitta tillbaka till ett vanligt liv. Jag är så tacksam för alla människor jag har runt omkring mig i nuläget, dom är guldvärda ❤️
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0