Hur gulligt

 
började dagen med det vanliga 🙈🐕 göra mig iordning därefter ta kåda på en promenad i mörkret & kylan ❄️ Det känns att det börjar bli riktig höst nu & snart vinter ❄️ 

sen jobb, gått och "ajat" för min rygg ischias på Båda sidor o det strålar ner i båda skinkorna 😩 men jag biter ihop 🙈 försöker att lunka fram lite & kanske inte gör det "värsta" Elin ställer upp när ja tappar något eller liknande så ja slipper att böja mig eller vara krånglig helt enkelt 🥰
 
sen hem & idag blev det spagetti & köttfärssås 😍 nam 🥰 kåda hjälpte med till såklart 🙈🐕 
 
därefter ett kort samtal med vc. så påbörjade min kbt behandling via nätet idag 🥰 finns otroligt mycket som ja tycker är jobbigt och många tillfällen när jag "stelnar" till och är tyst och uppför mig. Ja vill inte vara så men jag är så tyvärr. Och det är något jag ska jobba med. Samt att inte känna att jag måste vara tyst och sluta tänka att alla tittar på mig så fort jag säger något. Det är mycket som spökar hos mig. Men fick en väldigt bra förklaring igår varför det kan ha blivit som det blivit 🙈 det är inte försent att ändra på eller jobba på heller 🥰 
 
idag har inte våran krabat varit alltför aktiv 👶🏻 Men nu när jag väl lagt mig så känner jag hur han far runt där inne 💕 
 
 
jag längtar 💕
fick en sån himmelsk "god" (doftar så gott) body cream utav min söta svärmor idag 💕 hur gulligt 🥰 hon kom hit för att lämna den & kanske hälsa på oss med såklart 🙈 men jätte gulligt ju 🥰 den luktar så gott att jag ligger och luktar på mig nu efter duschen då jag var tvungen att smörja mig med denna 😍
 
blev att städa ut bilen ikväll med som ska säljas (nej inte Volvon) 
Så Är skönt att fått lite gjort idag 🥰
 
ha det bäst 🌸 förlåt för en icke sammanhängan text men min mobil krånglar och jag är så trött ikväll 🤰🏼 Men ni får stå ut 😘
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0