Sängen

 
Nu var det dags för sängen, kåda ligger brevid och snarkar 🐕💕
imorse mötes vi av en överraskning här hemma 😩 kåda och ja skulle precis gå våran morgonpromenad strax efter kl 4, efter jag låst dörren så såg jag hur det lös i bilen 🙈 trodde först att gatlycktorna blända på något sätt, men gick fram och stängde till bagaget och insåg hur frostigt glaset var. Yes det var krossat 😩 min första tanka var "mer utgifter". 

gick in med kåda och gråten i halsen bara för jag blev så arg/ledsen 🥺 men insåg väldigt fort att det är "bara" matriella ting. Så då försvann dom känslorna rätt fort. låste om kåda och Simon innan jag gick 💕 
dom får det inte hända något med ❤️

var på lite halv dåligt humör men fick ringa försäkringsbolaget och efter det kändes det mycket bättre 😊 så nu är bilen på lagning och försäkringen täckte 😊 
 
imorrn är vi ledig och det är dags för ultra💕 jag hoppas det ser bra ut och att vi får reda på könet ❤️ 

spännande 😍 känner hur det rör runt i magen så det är en livlig än känns det som om det inte är mina organ som stökar runt 😂 
mina ben blev som stockar idag med efter en jobbdag, fårse hur länge till benen står ut och min rygg 🙈 
jag hoppas ni har det bra 🌸
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0