En dag närmare.

hejsan tisdag redan? Blandar ihop dagarna allt mer nu när jag bara är hemma o väntar. Har inte haft så mycket förvärkar ännu, kan få det till o från men nu har det varit rätt lugnt i några dagar 😊 
 
kåda & jag förösker få dagarna att gå, tur jag har hans sällskap & Simon kommer hem på frukost & lunch 🥰 det är guld värt. 
man känner verkligen att det sociala påverkas enormt, jag är inte den som är den super sociala alltid (oftast med dom jag är super trygg med) men man känner hur det här med coronan påverkar en. 

fick ett samtal idag av en telefon-försäljare, jag brukar oftast bara säga att jag inte är intresserad & låta lite halv sur sådär 😳 men idag kände jag hur skönt det var att prata med någon "okänd" 😂 & han var super trevlig men tyvärr gjorde han ingen affär med mig alls då jag behöver kolla upp vad jag vill ha för telefon sen vart efter 😂 men jag blev chokad att jag inte brusa upp & att jag lät trevlig när han föreslog kostnader osv 😊
 
ja då är man verkligen behov av det sociala 🙈
 
så fort jag har klämt ut mini så vill jag träffa våra nära igen men med lite avstånd 🥰 
 
& nu tycker jag verkligen att det räcker med snö ❄️ 
fårse om han kommer när det snöar eller om det är bra väglag in sen när det är dags 🥰 
 
får höra att han kommer komma tidigare, redan i januari. Spännande känner jag & ja tack gärna 😂 men jag tror jag går över några dagar Efter den 12:de feb. 
så mellan den 12-17 kanske där i mellan 🙈 
 
& nu som först börjar magen bli ivägen känner jag, kan dock fortfarande raka ben o klippa tå naglar osv 😂 så det är jag tacksam för 🙈 
 
jag hoppas ni mår bra 💕 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0