En liten present.

 
Godkväll. 
mina dagar ser rätt lika ut numera, kåda & jag startar dagen med en promenad. 🐕 försöker gå runt en timme på morgonen 🥰 
därefter går vi in & Äter våra frukostar 🙈 tidigt men välbehövligt. Kände imorse hur illa jag mådde efter promenaden, likaså vid lunch tiden när jag åt. Men efter att vi har ätit så intar vi våra sängar 🥱
 
så jag sover 1-2 timmar till, jag vaknar så mycket på nätterna numera så när jag går upp efter 8 tiden så känner jag mig så bakis. 😩 
 
& idag har kåda & jag bara tvättat o städat av sovrummet mer orkade inte min kropp, är så osmidig med att lägga mig på golvet o sitta på knäna osv. Får sånt tryck neråt när jag gör sånna saker 🙈 sen åt vi när simon hade lunch & därefter somna jag i 1,5 timme till 🥱
 
sen prata jag med syrran, fixa lite med tvätten o så var Simon hemma 😍❤️

vi åt god mat o så gjorde jag lite pannkakor nu ikväll & självklart kom syrran (utanför) & lag ner en liten present i brevlådan 😍 så gulligt❤️ En syster alla borde ha ❤️

bra produkter så nu känner jag mig bortskämd som jag har gjort alltför länge nu 🙈
 
beställde lite från Ikea ikväll med så hoppas det blir bra sen när det kommer hem. Vi måste ha en ny soffa med, men tänkte vänta tills skattepengarna kommer (brukar alltid få en månadslön) så blir perfekt eftersom pengarna inte rasar in när man är föräldraledig🥰
 
jag hoppas ni har det bra 🥰
produkterna jag fick av syrran 😍❤️ & N fick lite från banken när vi var där & öppnade ett sparande till honom 🥰 jätte gulligt 💚
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0