Rutiner

Godmorgon 
vakna vid kl 4 av mina larm & syrran som hade messat (bad om väckning) 🥰 så kåda kom gäspande vid min sida av sängen och lag sig fint medans jag tog på mig kläderna 😊 
idag tog vi på oss ordentlig, mössa & vantar & vintertäcke fick kåda på sig 🤎 
 
fick oss en frisk dos av promenaden, kylan kändes rejält när vi skulle gå in 🙈 
 
därefter fick jag i mig frukost, kaffe, gröt & mackor är något som lätt åker ner numera 🤤 
 
fick såklart näsblod på det med så var bara att invänta att det skulle sluta. Hjärtat vakna innan kl 6 & jag gjorde mig iordning för det sista innan jag skulle iväg med bilen 🥰 
 
skjutsa ner hjärtat till jobbet & jag åkte vidare till sörping med bilen 🥰 haft en liten som sparkade oavbrutet hela vägen in till verkstan. & ett halvljus på det, så fick jobba på koncentrationen 🤰🏼 

nu sitter jag här i väntrummet & känner hur tunga mina ögon är. jag är så trött, trött pga sämre sömn & att det blev en tidig morgon. Men är otroligt skönt att få bilen fixad nu 😁 
 
idag får jag se vad jag har att erbjuda dagen 🥰 kåda & jag kanske bara myser ner oss sen när jag kommer hem 🤎 vi fårse 😁 
 ha en fin dag ni ❄️ 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0