Trött

 
Godkväll
hoppas ni mår bra 😊 det gör jag, börjar bli rätt trött på att vara gravid endel dagar. trött på att ha magen, sparkar som gör ont & svårt att sova (vaknar när jag vänder mig om). förvärkarna kommer o går 🙈 ja men samtidigt kan det vara mysigt & känna hur han rör sig där inne och jag kommer sakna det sen det vet jag 💕
 
är så otroligt trött på att vänta, gå hemma, inte träffa någon just nu heller gör mig otroligt ledsen. 
jag blir lite deppig helt ärligt att trampa runt här hemma. Klart jag ska vara försiktig sen när bäbis kommer men jag kommer inte behöva vara isolerad som nu. 😩
 
idag åkte vi ut till Simons föräldrar på en fika utomhus, mysigt 🥰 men man kan inte stå ute hur länge som helst för då kan man bli sjuk istället 🙈
 
var skönt att komma hemifrån & kåda var mer än nöjd efter bus där ute 😍 
 
& igår var jag så orolig då jag inte kände bäbisens sparkar som jag brukar, kände mer svepande rörelser och väldigt försiktiga. Så ringde 1177 & förlossningen men var ingen fara så länge jag kände att han rörde sig. För han kunde tydligen ha vänt sig O börjat sparka inåt På något sätt även fast han är fixerad så kunde han vrida sig sa hon 🥰
 
så idag har han sparkat för fullt💕 våran mini 👶🏻💙
 
gick in i vecka 37 idag 💕 äntligen, några veckor kvar 💕 
jag hoppas ni mår bra & har det bra framförallt ❄️

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0