Välkommen vecka 35

 
Tiden springer iväg. Dock känns den här ledigheten som en evighet 🙈 saknar jobbet o mina rutiner, det ska jag inte ljuga om 😩 
 
några veckor kvar innan han kommer o då lär vi ha fullt upp 💙 
 
ligger med magen i vädret just nu & är så mätt 🤰🏼 Ikväll blev det hemmagjord pizza 🤤 mums 🤗
simons föräldrar & Alex var här förut på en kaffe, & kåda fick självklart några mjuka ben & mat på det nu ikväll (hans mat såklart) så han är mer än nöjd här hemma 😍 
 
jag ska fixa tvätten & sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Jag får sån otrolig halsbränna på kvällarna framförallt 😩 
Vi får se om han har mycket hår sen när han kommer ut 😉 nävers är ju mest något man säger. 
 
men snart är det dags för sängen 😇 ska bli skönt, har kännt en känsla av att jag är "bakis" några dagar i rad nu men är nog att jag sovit förlänge varje morgon. Så dags att få någon rutin igen på det här 🙈 
 
hoppas ni har det 🥰
lite Bilder från nyår och därefter.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0