Välkommen vecka 38

 
Gick in i vecka 38 idag 🤰🏼😩 välkommen säger jag bara 🥱 
 
vakna imorse & trodde jag var super förkyld, fick fräsa ca 30 gånger på morgonen & kunde inte somna om så kåda o jag tog en morgon runda 🐕
in & fortsatte snora, åt lite frukost men fick inte i mig så mycket då jag har börjat må illa igen.. 
 
lyckades somna om & då var allt det snoriga borta 😇 jag vet inte vad det är som händer med kroppen men idag har jag varit så otroligt trött, trött på att vara gravid 😅 
 
hjärtat & jag har åkt runt & kollat runt lite i trakterna runt omkring 💕 mysigt skönt att komma bort hemifrån just nu med 🥰
 
jag hoppas ni mår bra & framförallt har det bra 🍀
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0