Vecka 36 (35+4)

 
veckorna går fort men samtidigt så sakta nu 🙈 har endast 2 besök kvar hos bm. Var där idag & jag har varit så nojig att han inte legat med huvudet neråt alltså fixerat eller ruggbart. men det gjorde han, fixerad & redo för att komma när som helst (lär gå över tiden). han Kommer garanterat i feb iaf. 

men blev så lättad 🥰 har läst om vändningsförsök & allt möjligt innan vi åkte idag 🤰🏼

imorse startade kåda & jag våran promenad på hal is. har dubbar, men gud så halt det var. Men så skönt när man kommer in efter en promenad direkt på morgonen ❄️ Uppfriskande. 

därefter fixa lite hemma & åt frukost såklart. Simon hade fixat en värderingsman (tror det heter så) så nu vet vi vad huset är värt 😊 toppen toppen 👍🏻 

är så glad att jag har Simon, han är jämt så gullig ❤️ Han har följt med mig på varje besök jag behövt göra även fast han inte fått följa med in. Fick se bäbis huvud idag, dock bara en stor cirkel men iaf, önskar så att Simon hade fått följa med mig på allt det här 🥰 men nu får vi hoppas att vi båda mår bra till förlossningen så han får vara med mig där ❤️ 

fick rekomenation att isolera oss sista tiden. Precis som sist. det ända negativa idag var att jag kanske hade urinvägsinfektion, något man lätt får & isf blir det antibiotika men skulle få svar så snabbt som möjligt isf 😊 inget jag känt av så 🤰🏼 
Har fått förvärkar sen en vecka tillbaka vilket är toppen, vem vet när han vill titta ut 😍 förvärkar kan man dock få veckor innan så inget säkert tecken där inte 🙈 men kroppen förbereder sig. 
hoppas ni mår bra! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0