Mamma ledig

 
Var ett tag sen sist 😇 blir sĂ„ nĂ€r man har fullt upp med en liten kille som haft magont till & frĂ„n đŸ™đŸ» Älskade Noah đŸ‘¶đŸ»đŸ’•
minns inte nĂ€r jag skrev hĂ„r sist. Men kort & gott om förlossningen, för det första, vilken upplevelse 😁
 
men allt gick vĂ€ldigt bra, hört mycket skrĂ€ckhistorier & vad som hĂ€nder osv osv. Men allt gick vĂ€ldigt bra, det Ă€nda som var otĂ€ckt var att jag blödde rĂ€tt mycket efterĂ„t. Men mĂ„dde bra som sagt 😄
 
noah Ă€r en sĂ„ fin kille sĂ„ det finns verkligen inget finare i vĂ„ra ögon ❀
det Ă€r nog mer jag som kan bli osĂ€ker i "mammarollen" hur jag ska vara osv. för jag Ă€r en sĂ„n person som inte vill ha uppmĂ€rksamheten mot mig eller att ta stor plats. Jag Ă€r sĂ„n, för det Ă€r sĂ„ jag har lĂ€rt mig att jag ska vara 🙈
 
sÄ det Àr nÄgot jag försöker att jobba pÄ att inte kÀnna "obehag" nÀr Noah tex blir ledsen o jag kÀnner blickar emot mig. för det tar sÄn energi IfrÄn mig NÀr jag tÀnker vad andra tycker om mig hela tiden. 

men nog om det, snart dags för lite jobb för min del. Ska bli skönt att fĂ„ tillbaka det sociala igen. Jag gĂ„r nĂ€stan ner varje dag till jobbet & hejar 😅 lite stammis kan man sĂ€ga 😃
 
jag försöker att njuta fullt ut av dagarna med att vara hemma. jag saknar mina rutiner, med jobb o allt dĂ€r till men snart Ă€r vi dĂ€r & vi ska fortsĂ€tta njuta av sommaren/hösten ihop sĂ„ fĂ„r simon ta över det hĂ€r sen & jag vet att jag kommer sakna att vara hemma med Noah vĂ€l dĂ€r & dĂ„. Men samtidigt kanske det Ă€r bra att börja sĂ„ tills det Ă€r dags att skola in honom pĂ„ förskolan đŸ‘¶đŸ»
Lite kort & gott vad som hÄnt! 

ha det bra nu đŸ™đŸ»
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0