Det var inte igår..

 
 Oj så ovant & längesen det var jag titta in här 😂 passar på medans Noah sover 🙈
han har snart sovit 2,5 timme 🥰 byter lite sovrutiner såhär på dagen. Han får bestämma sina sovstunder själv. vill han ha en lång eller flera korta ja då anpassar jag mig efter det 😊
 
har fått frågan om vi har fasta rutiner. Svar både ja & nej. Vi har våra rutiner såklart men sen "tvingar" vi inte Noah till sovstunde tex eller vill han inte äta samma tider så behöver han inte det 👶🏻 Sen försöker vi ha lite rutiner på kvällarna så han vet att det är sängen som väntar såklart. men nog om det 😅
 
igår var hjärtat ledig & Noah & han skjutsa mig in till stan. då jag gjorde min op (cellförändringarna) så nu ska allt vara borta & jag hoppas att det inte kommer tillbaka. Var så nervös innan men fick tablett där så fick inte köra bil därifrån 👏🏻 & den tabletten hjälpte 👏🏻 Var mot ångest/oro sist fick jag en muskelavslappnande tablett & den hjälpte inget alls. Men sist var det koloskopi, nu var det en konsinering som gjordes. 
så håller tummarna att allt är borta 🥰
 
kite mensvärk men inget värre än det får dock inte träna på 4 veckor 😩
 
& just nu bara längtar vi tills vintern är över & våren är här igen.. lite andra planer som händer då 😁
men först en mysig jul. 
funderar på att börja jobba lite helger (ska iväg imorrn på samtal om det). Sen måste jag ta tag i lite annat som alltid tynger ner mig. Så trött på att ständigt känna så som jag gör (min självkänsla & mitt självförtroende) är så långt ner som man kan komma ibland & jag vet att det enbart är jag som kan ta tag i det. 

hoppas ni har det bra  🍁 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0