Jätte ångest

 
Hoppas ni mår bra 🙏🏻
Vi mår bra här hemma 👶🏻 Allt rullar på, noah Växer för fullt 🥰 igår var vi på kyris med kusinerna 🥰 mysigt därefter blev det en proemand i det blåsiga höstvädret 🍁 
 
tog oss ut på vår dagliga promenad idag igen trots tråkigt väder 🥰 mötes av en jätte spindel på vagnen så efter promenaden åkte den upp för en rengörning & allt i vagnen åkte i tvätten 🕷 så nu kan det inte finnas spår av någon spindel där 😅
 
noah & jag på började att göra iordning på altanen så där ska vi fortsätta sen 🥰
 
har sån ångest om kvällarna numera (jätte svårt att sova) . Då jag ligger & tänker på hur mycket jag vill träna (får inte pga op som jag gjorde). 😒 det är allt jag vill så försöker att kasta iväg dom tankarna & ångesten som kommer. Men det är svårt 😅 så tänkte börja nästa vecka med lite springturer för så har det passerat 3 veckor & skulle vänta 4 🙈 
hoppas även på bra resultat därifrån & att mina cellförändringar är helt borta 🙏🏻 
hoppas ni har det bra 🍁🍁🍁
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mittlivitextjossan.blogg.se

Mitt liv i text.

RSS 2.0